Toimitusehdot

Allegro Suomi / Anvir Oy:n toimitusehdot

Toimitusehdot voimassa 27.8.2015 alkaen

Allegro Suomen sekä verkkokaupan omistaa ja sen tuotteita myy Anvir Oy.

Anvir Oy

Muddaistentie 295

21600 Parainen

+358 50 537 6560

info@allegrosuomi.fi

y-tunnus 0856284-1

 

  1. Tilaaminen
  2. Tilausvahvistus
  3. Maksutavat
  4. Klarna Asiakaspalvelu
  5. Palautusoikeus
  6. Maksuhäiriöt tilatessasi Allegrolta
  7. Toimitustavat ja toimituskulut
  8. Bussipaketin toimituskulut 0€.
  9. Palautus ja vaihto
  10. Ongelmatilanteissa
  11. Rekisteriseloste

 

Myymme tuotteitamme täysi-ikäisille yksityishenkilöille, seuroille, yhdistyksille, muille ryhmille, yrityksille sekä jälleenmyyjillemme koti- ja ulkomailla. Myymme myös tuotteitamme myös moniin Euroopan maihin, jolloin hintoihin lisätään rahti maakohtaisesti GSL rahtihinnastomme mukaisesti. Tuotteidemme hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%, lukuun ottamatta järjestelmään sisään kirjautuneita jälleenmyyjiämme Singaporessa, Arabiemiraateissa sekä Pohjois-Amerikassa. Pidätämme oikeudet muutoksiin.

 

1. Tilaaminen

Yksityishenkilöt tilaavat tuotteet pääsääntöisesti verkkokaupastamme. Mikäli se ei ole mahdollista, yksityishenkilöt voivat tehdä tilauksen myös puhelimitse (050-537 6560) tai asioida suoraan jälleenmyyjiemme kanssa.

Seuroille, yhdistyksille, muille ryhmille, yrityksille sekä jälleenmyyjillemme koti- ja ulkomailla suosittelemme aina järjestelmään kirjautumista sivustomme oikeasta yläkulmasta kohdasta ¨Kirjaudu sisään¨, jolloin järjestelmän ylläpitäjä siirtää heidät oikeaan asiakaskategoriaan ja he näkevät omat tietonsa. Mikäli tämä ei ole mahdollista pyydämme ottamaan puhelimitse yhteyttä.

Kun tilaatte verkkokaupasta tuotteet, teidän on tutustuttava ja sitouduttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

2. Tilausvahvistus

Lähetämme tilaajalle sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näkyy tilauksen tiedot: Tilatut tuotteet, hinta, toimituskulut ja linkki tilaushistoriaanne eli käyttäjätiliinne. Viestissä olevan käyttäjätilin linkin kautta voit tarkistaa tilauksesi sisällön.

Mikäli tilaus tehdään ryhmälle, yhdistykselle tai jälleenmyyjätilauksena, voit tulostaa laskusi suoraan sähköpostissa olevasta sähköpostilinkistä.

Ensimmäistä kertaa asioidessasi saat myös sähköpostiisi käyttäjätunnuksen käyttäjätiliisi, jota voit seuraavalla kerralla halutessasi käyttää sivustomme yläkulmassa kohdassa ¨Kirjaudu sisään¨. Voit tehdä ostoksia myös ilman käyttäjätunnusta.

 

3. Maksutavat

Käytössämme ovat lähes kaikki Suomessa toimivat pankit, voit maksaa helposti omilla pankkitunnuksillasi. Palvelun välittäjänä toimii Klarna / Digital River World Payments Ab.

Verkkopankkien maksupainikkeet

  • Nordea
  • Danske Bank
  • Osuuspankki
  • S-Pankki
  • Aktia
  • Säästöpankki

 

Maksukortit

  • Visa
  • Visa Debit
  • Visa Electron
  • MasterCard

 

4. Klarna

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. 

Klarna Checkout-palvelussa maksaessasi syötät sähköpostiosoitteesi ja postinumerosi maksaaksesi ostokset ja tämän jälkeen klikkaat osta- painiketta.

Ensin ostotapahtuma vahvistetaan ja sen jälkeen asiakkaana päätät miten haluat maksaa. Oletusasetuksena on lasku, mutta voit valita maksutavaksi:

  • pankkisiirron verkkopankissa omilla verkkopankkitunnuksillasi, Palvelun välittäjänä toimii Klarna Ab/ Digital River World Payments Ab.
  • luottokortilla maksamisen,
  • Klarna laskun tai
  • Klarna tilin (osamaksu erissä).

Kaikki ovat yhtä turvallisia!  

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09-425 99 771 (ark. klo 8:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi. Helposti voit myös kysyä asiaasi Klarnan verkkosivuilla www.klarna.com/fi/tuki Chat- ruutua klikkaamalla.

Maksettuasi ostoksesi oman pankkisi verkkosivuilla, muista aina palata Allegron verkkosivuille maksusuorituksen jälkeen. Paina pankin sivulla

PALAA MYYJÄN PALVELUUN ja odota että selain palautuu takaisin Allegron verkkokaupan sivulle. 

Kaikki tuotteet ovat myyjän omaisuutta kunnes kauppahinta on kokonaisuudessaan maksettu.  Myyjä pidättää oikeuden muuttaa tuotteen lopullista hintaa ja muita tietoja ennen tilauksen vahvistamista, mikäli havaitsee alunperin ilmoitetuissa tiedoissa ilmeisen kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheen. Tilaajalla on oikeus päättää pidetäänkö tilaus voimassa korjatuin ehdoin ja tiedoin.

 

Lasku

Myymme tuotteitamme Allegron omalla laskulla seuroille, koululuokille, yhdistyksille, muille vastaaville suurtilaajaryhmille, yrityksille, y-tunnuksen haltioille sekä jälleenmyyjillemme koti- ja ulkomailla harkintamme mukaan. Jos haluat tilata tuotteitamme ja maksaa Allegron laskulla Klarnan laskun sijaan tai ennakkomaksulla esimerkiksi luottotietohäiriöiden vuoksi, ole ensin yhteydessä asiakaspalveluumme. p.050 537 6560 Huomaa, että ennakkomaksulla tilatessasi lähetämme tuotteet vasta kun suoritus näkyy tilillämme ja olemme saaneet siitä tiedon. Ilmoita meille kun olet maksanut, niin tuotteet lähtevät meiltä nopeammin.

Maksupalvelun tarjoaa

Klarna AB

Korkeavuorenkatu 34
00130 Helsinki, Finland

Puhelintuki (avoinna arkisin 8.00-18-00)

09- 425 99 771


Klarna AB on Finanssivalvonnan alainen maksulaitos ja toimii maksupalvelun tarjoajana kauppiaalle. Klarna välittää asiakkaan maksuja kauppiaalle. Maksu voidaan toteuttaa Klarna Checkout palvelun kautta Klarnan tukemilla tai tuottamilla maksutavoilla, jotka kauppias on sopinut ottavansa Karna Checkout palvelun kautta käyttöönsä. Kauppias saa tiedon onnistuneesta maksutavasta välittömästi ja hyväksyy tuotteiden lähettämisen. Klarna AB on ruotsalainen osakeyhtiö, jonka pääkonttori sijaitsee Tukholmassa. Klarna AB on Ruotsin Finanssivalvonnan (Finansinspektionen) auktorisoima luottomarkkinayhtiö. Lisätietoja Klarna AB:n toimiluvasta tarjota rahoituspalveluja on saatavissa Ruotsin Finanssivalvonnan yritysluettelosta.

Finansinspektionen
Box 7821
SE-103 97 Stockholm
Sweden
Finanssivalvonta on myöntänyt Klarna AB:lle toimiluvan Suomessa rajat ylittävien rahoituspalvelujen tarjoamiseksi.

 

5 .Palautusoikeus

Luonnollisena henkilönä sinulla on kuluttajasuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus, jota käyttäessäsi asioit suoraan kauppiaan eli Allegron asiakaspalvelun kanssa ottamalla yhteyttä puhelimitse. Myös Klarnan laskun maksuaika on 14 vuorokautta. Laskutusmaksu on 0€/tilaus. Maksun myöhästyessä laskuun lisätään muistutusmaksu 5€ ja viivästyskorko 8%. Lasku tulee siis maksaa ajallaan.

Laajennettu palautusoikeus  8kg Allegro Classic, Allegro Plus, Allegro Eko tai Allegro Työvaatepesu 3 pesuaineilla.

  1. Sinulla on lupa kokeilla edellä mainittuja tuotettamme 90 päivää. Mikäli silloin ja mistä syystä hyvänsä haluat palauttaa tuotteen, soita meille ensin numeroon 050-53 76 560 niin noudamme tuotteen pois tai annamme palautusohjeen. Palautamme koko maksamanne hinnan lyhentämättömänä ilmoittamallesi tilille eli tämä kokeilu ei maksa mitään. Pakkauksesta saa puuttua koneenpuhdistaja ja kokeilumäärä pyykkipulveria jos palautat tuotteen. Asiakkaalle, joka on palauttanut tuotteen kokeilun jälkeen, emme enää toimita samaa tuotetta.
  2. Jos et voi noutaa tilaamiasi tuotteita Matkahuollosta tai Postista, älä käske lähettää niitä takaisin vaan soita meille. Jos tuote palautetaan ilmoittamatta ensin meille, laskutamme sinulta Matkahuollon veloittaman paluurahdin: 17,90€

6. Maksuhäiriöt tilatessasi Allegrolta

Jos sinulla on julkinen maksuhäiriö, se ei estä tuotteiden toimitusta. Niinhän voi käydä kenelle hyvänsä. Menettele näin:

Maksa omilla pankkitunnuksillasi omassa verkkopankissasi maksu suoraan verkkokaupassa.

tai

Maksa hinta ennakkomaksutilillemme FI89 1183 3000 9 118 92.

Kirjoita maksun viestiin nimi, puhelinnumero, osoite ja tilaamasi tuotteet.

Ellei lähetys ole tullut viikon kuluessa, soita meille 050 537 6560

 

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksupalvelun ja maksunvälityspalvelun tarjoajana on Klarna Ab yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luotonantajien kanssa. Visa, Visa Elecrton tai MasterCard- korteilla tehtävissä maksuissa Klarna näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Klarnalla on maksulaitoksen toimilupa.

 

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksuvälityspalvelun toteuttaa Klarna AB yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luotonantajien kanssa. Palvelu toimii asiakkaan kannalta aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

7. Toimitustavat ja toimituskulut

Toimitamme tuotteemme kotimaassa Matkahuollon, Kaukokiidon ja Postin kautta. Voit seurata kotimaan pakettien kulkua lähetystunnuksen avulla.

Euroopan tilaukset toimitetaan GLS  eli General Logistics Systems Finland Oy:n kautta.

Nouto Matkahuollosta ja Matkahuollon asiamiespisteestä, eli Bussipaketti

Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi Matkahuollon toimituspisteeseen. Saat tekstiviestin kun tilaus on noudettavissa. Syötä ensin ostoskorisivulla toimitusosoite ja valitse sen jälkeen haluamasi noutopiste.

 

8. Bussipaketin toimituskulut 0€.

8 kg Allegro pakkaukset ja muutkin vähintään 8kg erät toimitetaan lähimpään Matkahuoltoon rahtivapaasti, ilman lähetys-, toimitus-. laskutus tms. kuluja tai lisiä.

Huuhteluaine, koneenpuhdistaja, pesuntehostaja ja sappisaippua ovat tuotteita, jotka toimitamme rahtivapaasti vain 8kg Allegro pakkauksen tilaamisen yhteydessä matkahuollon bussipakettina tai yli 20 kpl pulveritilausten yhteydessä kotiin kuljetettuna.


20 kpl ja suuremmat  8kg pulveritilaukset Suomeen toimitetaan ilman rahti- ja lähetyskuluja kotiin kuljetettuna.

Lähetyksen saapumisesta tulee tekstiviesti-ilmoitus antamaasi kännykkänumeroon. HUOM! Jos sinulla on soitonsiirto toiseen puhelimeen niin tekstiviesti ei siirry siihen. Jos puhelin on ollut kiinni, viesti tulee viiveellä. Tuotteen voi noutaa henkilöllisyystodistusta näyttämällä.

Huom! Mikäli et saa paketin saapumisesta ilmoitusta viikon sisällä, ota yhteyttä Matkahuoltoon tai suoraan meille numeroon: 044 332 200 tai 050 537 6560

Nouto Siwasta, Valintatalosta tai muusta matkahuollon Pakettipisteestä, eli Lähellä-paketti

Tilauksesi toimitetaan valitsemaasi Siwaan, Valintataloon tai muuhun valitsemaasi Matkahuollon Pakettipisteeseen. Sinulle ilmoitetaan paketin saapumisesta tekstiviestillä, kun tilaus on noudettavissa. Syötä ostoskorisivulla toimitusosoite ja valitse haluamasi noutopiste. Huomioi, että toimitus Pakettipisteisiin saattaa kestää 1-2 vuorokautta kauemmin kuin Matkahuollon toimipisteisiin (Bussipaketti). Lähellä-paketin rahtihinta näkyy ostoskorissasi. Rahtihinta/yksikkö laskee määrän kasvaessa. Näihin toimitettuna yksi lähetys saa painaa korkeintaan 30 kg.

Kotiinkuljetus

Voit tilata tuotteemme myös suoraan kotiisi. Rahtilisän n. 5 € yhden pakkauksen lähetyksissä, näet rahdin hinnan ostoskorissasi. Rahtihinta/yksikkö laskee määrän kasvaessa.

Matkahuolto sopii toimitusajan puhelimitse etukäteen.

20 kpl ja sitä suuremman erät rahtivapaasti kotiin kuljetettuna.

 

Nouto Postista

Nouda tilauksesi Postin palvelupisteestä. Toimitusaika 5-10 vrk. Saat tekstiviestin kun paketti on noudettavissa. Ota mukaasi henkilöllisyystodistus. Syötä ensin ostoskorisivulla toimitusosoite ja valitse sen jälkeen haluamasi Postin noutopiste, rahtihinnan näet ostoskorissasi.

Suosittelemme MATKAHUOLLON nopeita ja edullisia kuljetusvaihtoehtoja esim. Siwat ja Valintatalot eli Matkahuolto lähellä-paketti. Matkahuollon Bussipaketti 0€  8 kg  ja sitä painavammat toimitukset.

Nouto Postin pakettiautomaatista, Smart Post

Nouda tilauksesi valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Toimitusaika on 3-7 vrk. Saat tekstiviestin paketin saapumisesta. Syötä ensin ostoskorisivulla toimitusosoite ja valitse sen jälkeen haluamasi pakettiautomaatti.

 

Nouto jälleenmyyjältämme.

Voit ostaa ja noutaa tuotteet suoraan lähimmältä jälleenmyyjältä. Silloin et käytä verkkosivumme ostoskoria, vaan olet suoraan yhteydessä jälleenmyyjäämme. Jälleenmyyjämme yhteystiedot löydät sivultamme.

 

Nouto varastoltamme

Voit myös noutaa tuotteet suoraan myymälästämme, tehtaaltamme tai toimistoltamme. Raision myymälämme on Virtasen Maalitehtaan myymälä osoitteessa Tuotekatu 6, 21200 Raisio ja se on avoinna arkisin 9.30-17.00, lauantaisin kesä-elokuussa 10.00-14.00, talvella lauantaisin suljettu. Tehtaan myymälästä, osoitteesta Työkuja 5, Parainen voit noutaa tuotteitamme Ma-Pe  klo 8-16.  Toimistostamme, osoitteesta Muddaistentie 295, Parainen voit noutaa tuotteita sopimuksen mukaan. Sovi käynnistäsi soittamalla toimistoomme etukäteen.

Noutoaikoja järjestyy hyvin joustavasti myös iltaisin ja viikonloppuisin. Maksu noudettaessa toimistoltamme käteisellä tai verkkokaupan kautta. Soita 050 537 6560 tai 0500 22 33 44

 

Toimituskulut

Toimituskulut sisältävät kaikki pakkaus- ja lähetyskulut. Ostoskorissasi näet toimituskulut kun olet valinnut maksu- ja toimitustavan.

 

Toimitusaika

Toimitusaika vaihtelee riippuen valitsemastasi toimitustavasta riippuen. Matkahuollon kautta bussipakettina tilatut rahtivapaat lähetykset saapuvat sinulle muutamassa päivässä. Toimitus Lähi-noutopisteisiin saattaa kestää 1-3 vuorokautta kauemmin kuin Matkahuollon Asiamiespisteisiin. Lähetämme tuotteita tehtaaltamme jokaisena arkipäivänä. Mikäli et ole jostain syystä saanut minkäänlaista noutoilmoitusta viikon kuluessa tilauksesta, niin ota yhteyttä Matkahuoltoon tai suoraan meille numeroon: 044 332 200 tai 050 537 6560, selvitämme missä pakettisi seikkailee.

 

9. Palautus ja vaihto

Luonnollisena henkilönä sinulla asiakkaana on kuluttajasuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 20 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Laajennettu palautusoikeus  koskee avattua 8kg Allegro Classic, Allegro Plus, Allegro Eko tai Allegro Työvaatepesu 3 pesuaineita. Laajennettu palautusoikeus tarkoittaa, että saat  Ilmaiseksi myös käyttää pesukoneen puhdistus- ja hajunpoistoaineen sekä pestä 14 päivän aikana 20 koneellista pyykkiä ja jos olet tyytymätön, niin voit palauttaa avatun tuotteen ilman koneenpuhdistusainetta. Pakkauksesta saa myös puuttua kokeilumäärä pyykkipulveria jos palautat tuotteen. Asiakkaalle, joka on palauttanut tuotteen kokeilun jälkeen, emme enää toimita samaa tuotetta.

Jos haluat palauttaa tuotteen, ilmoita siitä meille puhelimitse, asiakaspalvelun numeroon 050 537 6560. Jos et voi noutaa tilaamiasi tuotteita Matkahuollosta tai Postista, älä käske lähettää niitä takaisin vaan soita meille. Jos tuote palautetaan ILMOITTAMATTA ensin meille, laskutamme teiltä Matkahuollon veloittaman paluurahdin: 17,90 € Noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palauttaminen tai peruuttaminen. Noutamatta jääneinä palautuvista paketeista pidätämme oikeuden periä paluurahdin toimituskulut.

 

10. Ongelmatilanteissa

Jos tuote ei vastaa tilaustasi tai se on kuljetuksessa kadonnut, rikkoutunut tai vaurioitunut, sinun tulee olla meihin välittömästi yhteydessä ja ilmoittaa virheestä viimeistään 14 vuorokauden kuluessa puhelimitse 050 537 6560 tai sähköpostilla info@allegrosuomi.fi

Jos paketti on vioittunut Postissa tai Matkahuollossa, on tuotteesta tehtävä reklamaatio välittömästi kyseiseen Postiin tai Matkahuoltoon.

 

11. Rekisteriseloste

Henkilötietolaki (523/1999) 10§

 

1. Rekisterinpitäjä

Anvir Oy/ Allegro Suomi

Muddaistentie 295

21600 Parainen

 

2. Yhteyshenkilö rekisteriä koskevissa asioissa

Anu Kiiski

P. 050 537 6560

info@allegrosuomi.fi

 

3. Rekisterin nimi

Allegro Suomen verkkokaupan (allegrosuomi.fi) asiakasrekisteri

 

4. Rekisterin käyttötarkoitus

Rekisteriin tallennettuja tietoja käytetään asiakassuhteen hoitamiseen.

 

5. Rekisterin tietosisältö

Rekisteriin tallennetaan asiakkaan etu- ja sukunimi, postiosoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja tiedot ostotapahtumista sekä mahdollinen asiakaspalaute.

 

6. Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisteriin tulevat tiedot tulevat asiakkaalta itseltään.

 

7. Säännönmukaiset luovutukset

Tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.

 

8. Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle

Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.

 

9. Rekisterin suojauksen periaatteet

Rekisteriin tallennetut tiedot säilytetään luottamuksellisina. Tiedot on suojattu käyttäjätunnuksella ja salasanalla, jotka ovat vain asiakaspalvelua hoitavien henkilöiden tiedossa.